Dankzij de overname van RTL kan AD’s moederbedrijf DPG ook de toekomst aan

Sinds 1 juli is RTL Nederland onderdeel van DPG Media. Dit Vlaams-Nederlandse mediabedrijf is ook de eigenaar en uitgever van het AD. Als lezer en abonnee ga je niet veel merken van de overname van 1,1 miljard euro, zo legt hoofdredacteur Paul van den Bosch uit. Maar de positie van het bedrijf en van de journalistiek bij het AD worden door de RTL-plannen juist verstevigd. Lees hier hoe dat volgens ons zit.

Jul 7, 2025 - 10:30
 0
Dankzij de overname van RTL kan AD’s moederbedrijf DPG ook de toekomst aan
Sinds 1 juli is RTL Nederland onderdeel van DPG Media. Dit Vlaams-Nederlandse mediabedrijf is ook de eigenaar en uitgever van het AD. Als lezer en abonnee ga je niet veel merken van de overname van 1,1 miljard euro, zo legt hoofdredacteur Paul van den Bosch uit. Maar de positie van het bedrijf en van de journalistiek bij het AD worden door de RTL-plannen juist verstevigd. Lees hier hoe dat volgens ons zit.

What's Your Reaction?

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow